!!! 20% ОТСТЪПКА ОТ ЦЕНАТА НА ВСЕКИ ВТОРИ ЗАКУПЕН ПРОДУКТ !!! (важи за продукта на по-ниска стойност)
галерия с хитови модели бельо Ще откриете невероятно разнообразие от бельо на водещи марки!belio-shop.bg Ви представя водещите световни марки със своите нови колекции дамско и мъжко бельо, бански, чорапи, чорапогащи, аксесоари, нощници, пижами, идеи и съвети. Към интрото на Онлайн магазина за бельо. Бързо търсене на бельо по различни критерии. belio-shop.bg Ви представя водещите световни марки със своите нови колекции дамско и мъжко бельо, бански, чорапи, чорапогащи, аксесоари, нощници, пижами, идеи и съвети.
belio-shop.bg - Използувайки услугите ни, Вие се съгласявате с нашата политика относно бисквитките.
Добре дошли!
Запознайте се с историята

Triumph International

– от началото до днес, и с идеите за бъдещото развитие на компанията. За малко повече от сто и двадесет години ние се превърнахме от скромен шивашки цех за корсети в мултинационална компания, която и до днес е семейна собственост. Фирмата е основана със стартов капитал от 2 000 златни марки в Хойбах, провинция Вюртемберг и шест служители. За сравнение: Днес компанията има оборот от над 2,37 милиарда швейцарски франка и над 44 500 служители и предлага своите продукти в повече от 120 страни по света. И тогава, и сега на първо място се поставят служителите на фирмата. Категорично отхвърляме всякаква дискриминация относно пол, националност, расова и религиозна принадлежност и се застъпваме за спазването на международните права на човека, както в собствените предприятия, така и при всички доставчици на Триумф Интернационал.

1886

В началото основателите на фирмата в Хойбах, провинция Вюртемберг, са разполагали със стартов капитал от 2000 златни марки и шест служители. За сравнение: Днес компанията има оборот от над 1,6 милиарда евро и над 38000 служители. Двамата основатели започват производството в една плевня, по същото време, когато в Париж известният моделиер Чарлз Фредерик Уорт поставя за първи път в сутиена подплънки, които да оформят дамския бюст.

1894

Благодарение на предприемчивостта си, те правят важен пробив като сключват договор за доставки в пуританска Англия.

1896

Думата "brassiere" (сутиен) се налага в Америка от Шарл дьо Бевоаз. Съвпадение или – от днешна гледна точка – намигване на съдбата?

1900

През първите години на ХХ. век стегнатото бельо леко се отпуска, корсетите се спускат все по-надолу, и постепенно се превръщат в жартиерен колан. Жените, особено в Европа, все повече се увличат от модните тенденции, като например тангото, и започват да подчертават личността си чрез облекло и поведение. Triumph процъфтява. Младежката енергия и въодушевление на новото поколение ускорява бизнеса.

1902

През 1902 година името “Triumph” става запазена марка.

1930

През 30-те години Triumph е най-големият производител на бельо в Европа. Какъв по-добър подарък за 50-ият рожден ден на фирмата през 1936 г.?

1933

След почти 50 години непрекъснат ръст, с изключение по време на Първата световна война, през 1933 година се полага основния камък на международната експанзия. Първият клон в чужбина е в швейцарския град Цурцах. Днес там е финансовата централа, както и няколко други централни отдела на компанията.

1942

Легендарният американски магнат и филмов продуцент Хауърд Хюз (известен и с конструирането на най-големия някога посторяван хидропланер) показва през 1942 г. нов начин на мислене, разбираем за всяка жена: самолетният инженер създава специален сутиен, подчертаващ особеностите на женската фигура за пищната акртиса Джейн Ръсел, изпълняваща главната роля в неговия филм "Извън закона". Неговата успешна комбинация на мода и форма е точно целта, към която винаги са се стремели и ще продължават да се стремят и нашите дизайнери.

1946

През 1946 година Луи Реар представя своя смайващ моден свят на "бикините". Още през 1953 г. Triumph възвръща позицията си на водещ европейски производител на бельо.

1953

За да се отчете растящото международно значение наименованието на фирмата се променя и става "Triumph International". От този момент експанзията не може да бъде спряна. Между 1954 и 1959 г. се основават клонове в Белгия, Великобритания, Швеция, Италия, Финландия, Норвегия, Дания, Австрия и Холандия. През 1959 г. фирмата INVISTA пуска на пазара влакното licra®, новото чудо "еластан", и понятията еластичност и удобство преживяват истинска революция.

1959

В Берлин компанията показва най-мащабното дотогава ревю на дамско бельо, за което пристигат модни журналисти от различни страни. Събитието е отразено в цял свят.

1960

Чрез клонът в Хонг Конг

Triumph International

стъпва на азиатския пазар. Това решение е придружено и от още една новост, останала и до днес един от основните принципи на фирмата: Развитието на децентрализирана структура. По този начин е възможно да обслужваме клиентите във всяка страна чрез местни дизайнери и бизнес-партньори, които обръщат особено внимание на местните модни тенденции и културни традиции. В началото на десетилетието Triumph International основава клонове в Испания, Гърция, Франция и Португалия, а през 1964 г. продължава и експанзията на Изток – Япония, Сингапур, Малайзия и в последствие няколко арабски държави. Колкото повече се развива международният бизнес на компанията, толкова повече расте и влиянието на Triumph International в света на модата. В Япония растежът е толкова бърз, че скоро фирмата се превръща в един от трите водещи производители на бельо. Следвайки девиза си да се приспособява към националните особености, компанията е една от първите модни фирми, които разработват модели специално за азиатските размери.

1969

С новото си ревю "Triumph 70 Fashion Show" компанията поставя нови световни мащаби. 23 манекенки пропътуват близо 72000 км и показват продукцията пред повече от 30000 зрители в Западна Европа и Азия.

1970

Междувременно основната продуктова група бельо се допълва и от бански костюми, домашно облекло и нощници и пижами. Новите технологии, като например молдването (термопластично оформяне на полиестерните влакна и други синтетични материали чрез топлина и натиск), правят шевовете излишни. Традиционните шевове с игла и конец от втората половина на 70-те години се допълват от високочестотно запояване.

1971

Фабриките край Виена, в Хойбах и Хонгконг утвърждават славата на Triumph Internаtional като високотехнологично предприятие.

1972

Фирмата навлиза на бразилския пазар, купува австралийската "House of Jenyns" и започва лицензно производство в Южна Африка. Основават се дъщерни фирми на Филипините и в Тайланд за производство, продажба и експорт. Към тях се присъединяват лицензирано разпространение в Индонезия, дъщерно предприятие в Чили и производствена фирма в Китай.

1981

Междувременно оборотът се покачва на над 400 милиона долара. Модното ревю на Triumph в Азия и Австралия, показано под надслов "Scene 81", се превръща в сензационен успех.

1986

Сключват се лицензни договори с фирми от Колумбия (1982 г.) и Аржентина (1983 г.). Сто годишнината на компанията е отпразнувана със закупуването на международно призната марка за мъжко бельо. След сто години усилена работа гледаме с надежда към бъдещето и се радваме да посрещнем сто и петдесетата си годишнина.

Добре дошли във второто ни столетие! Това е времето, в което Жан-Пол Готие, както пише Лондонският вестник "Observer", оформя женския бюст като коварно торпедо. Това е и времето, в което различни изследвания твърдят, че всяка четвърта жена носи сутиен, който не и стои добре. Това е и времето, в което по-младите поколения в толкова различни страни като Индия и Япония все повече са повлияни от западните медии. Казано накратко, това е времето, в което светът се мени много бързо. В каква посока да се развива Triumph International, когато международните модни тенденции са достъпни за все повече жени по цял свят? Когато сателитната телевизия и интернет разпространяват информацията? Когато грижата за околната среда изисква използването на най-добрите материи и на най-безопасните за природата производствени методи? През последните 15 години компаниятa навлезе в Уругвай, Канада, Нова Зеландия, Корея, Шри Ланка, Виетнам, както и в Източна Европа - Унгария, Полша, Чехия, Словения и Русия. Построихме производствени мощности с най-модерната техника в Банког и Мароко, и след отварянето на китайските пазари открихме филиали в Пекин и Шанхай. Гордеем се с нашите корени и затова първата ни фабрика в Хойбах (основно модернизирана и разширена) продължава да функционира. А нашата маркетинг централа в Мюнхен, е в непосредствена близост до неповторимата баварска природа с нейните езера и планини. Да отправим поглед напред към следващите ни 50 години. Като модерно предприятие ние естествено ще продължаваме да се разширяваме. По-интересни обаче са новите тенденции в модата, текстилната индустрия и здравословния начин на живот.

2002

Помните ли как бельото се превърна в горна дреха? Свидетели сме на все по-голямо смесване на тези две области. Колкото повече обществото се ориентира към свободното време, толкова повече се размиват границите между бельо, спортни дрехи и облекло за свободното време.

2003

Все по-голямо става модното и културното влияние на азиатските страни. От друга страна там расте интересът към западните модни тенденции, които се комбинират със собствените традиции, ценности и стилове. Нашите дизайнери в Хонконг вече успешно смесват западни и китайски влияния и постигат удивителни резултати.

2004

Въвеждането на все по-опростени и екологични опаковки, както и непрестанното търсене на нови материи води до нови разработки – (еластан, нови микровлакна, лиоцел).

Материите

стават все по-леки, устойчиви и еластични. Кой знае, може би Вашия сутиен през 2020 г. ще бъде изцяло от растителни влакна, които могат да се рециклират.

2005

Очакваме нови възможности за пласмент, защото в много европейски страни жените вече са свикнали да купуват бельо в супермаркета. Вече знаем, че бельото може да се импрегнира с различни аромати – рози, виолетки и др есенции, дори и с аромата на шоколад, ако клиентките го желаят.

2006

Модният пазар се глобализира все повече и повече и предлага на дизайнерите ни нови и нови източници на вдъхновение. Затова ние гледаме с радост напред към следващите десетилетия, като най-вълнуващите и най-иновативните от историята на компанията. Ще се радваме, ако вървим заедно по пътя на нашия успех, подчинен на девиза: Много повече от мода!

2008

Концернът вече е с ново лого - по-съвременно, по-женствено и още по-елегантно. Фирмата все повече се глобализира, но остава вярна да своята мисия - да кара всяка жена да се чувства като богиня.
ВАЖНА Информация относно ПРОМОЦИИ на бельо в belio-shop.bg
1071.63/928.37 ГРУПОВО ПАЗАРУВАНЕ на бельо в belio-shop.bg